Apocalypse Press

My post-apocalyptic notes

Apocalypse Press

My post-apocalyptic notes

Music

همینجوری محض خالی نبودن عریضه یه گیر به داریوش بدم و  2 تا خبر بدم و برم! داریوش، تو یکی از آهنگ های اخیرش (سراب رد پای تو) میگه:


واسه برگشتنت هر شب درا رو (درها را) باز میذارم...


سوالی که مطرحه اینه که مگه ایشون منتظره پشه، مگس، سوسک یا سایر جانوران دیگه هستن که درا رو (درها را!) باز می ذارن؟ خب طرف دست داره دیگه. یه زنگ می زنه، یا نهایت با کلید رو در می زنه میای در رو باز می کنی...(همین دیگه! اخبار در ادامه ی مطلب!)


ادامه مطلب ...

تبریک

دوک محترم فرومد و حومه،


Apocalypse Press موفقیت شما را در کسب گواهینامه ی رانندگی پایه ی دوم از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - معاونت حمل و نقل راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ناجا - تبریک عرض نموده و رانندگی بسیار خاری شما را آرزو ماکرین! امید است با خرید هرچه زودتر یک دستگاه خودروی زانتیا و چهار کیلو شمش طلا ما را سربلند فرمایید!


و من الله توفیق

روابط عمومی Apocalypse Press



یه سوژه خنده جدید به مجموعه مون اضافه شد! اوی خنده ای مئیدندی به تو حامد! ت رانندگی بوکوات؟Smiley

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_103/1165352397QarhuX.jpg

لیدر فرهیخته!

هم اکنون که در حال نگارش این خطوط هستم! پدر بنده در حال تماشای یک برنامه ظاهرا ورزشی در Ezzat TV هستند و بنده ی حقیر! هم صدای برنامه رو می شنوم! ظاهرا راجع به "لیدر" های باشگاه های فوتباله! در درجه اول برام جالبه که هموطنانم! چه دغدغه های جالبی دارن! یکیشون که ظاهرا لیدر استقلاله افتخار می کرد که: من همه ی تمرین های استقلال رو رفتم‌! هر کی راجع به استقلال حرف بزنه نفسش رو می گیرم!! همه ی شهرستانا می رم واسه دیدن بازی و ...


یکی دیگه که به نظرم لیدر باشگاه پیروزی بود می گفت: من دوست دارم پسرم درسش رو تا بالاترین درجات علمی! بخونه و دانشمند شه و بعد بیاد لیدر شه!!!

یه لحظه قیافه پالمارینی اومدم تو ذهنم که بوق می زنه: دیدری دیری! پرسپولیس!


حالا دل‌مشغولی های مهم این دو لیدر گرامی به کنار! هر چی می خواد باشه! طفلک اون پسر بچه بدبخت که زیر دست همچین تفکری بزرگ می شه که میگه ‌"پسرم بالاترین درجات علمی رو بگیره بعد بیاد لیدر شه! یه لیدر تحصیلکرده و فرهیخته!"

مثلا از MIT درجه ی PhD در Evolutionary Cognitive Neuroscience بگیره، جایزه نوبل هم ببره، بعد بیاد بوق بگیره دستش و لیدری کنه!

smileys

گامی دیگر در پاسداشت و اعتلای خط و زبان فارسی

استفاده از واژه «فست فود» ممنوع شد!

توضیحات در فارت نیوز!

***

ببین گیر کیا افتادیم ما!
ای خاک بر سر خرتون کنن...Smiley
ای ور هم پغز کله ی شما...smileys

تا بی برگی!

بگذار برگ های آخر هم بریزند!

برگ های آخر

و بعد از آن هیچ جوانه ای!

 

این بار علی‌محمد حق‌شناس